2014.01.14.
21:26

Írta: Állásvadász

Hogy miért is...?!?

Hogy miért kezdem el ezt a blogot? Igazából, nincs jó válaszom erre...

A csalódottság, a hiábavalóság, a düh, a kihasználtság keveredése volt, ami előhozta bennem a blog ötletét.

Egy kis háttér történet: Nyáron munkanélküli lettem, akkor nem voltam elkeseredve, mert naívan úgy gondoltam 1 hónapon belül találok munkát, olyan állást amiből képes leszek albérletet és egy életet fenntartani.

Iszonyatosan nagyot tévedtem...

Még nem számoltam össze, hogy hány helyre küldtem el a pályázatomat, de minimum 200 helyre az biztos!!! 

(Több fejvadásszal megnézettem az önéletrajzom és a javaslataikat figyelembe véve alakítottam, a motivációs leveleket mindig az adott cég számára írom meg, nincs sablon levelem, a referencia munkáimat szintén az adott cég profiljához igazítom és a volt munkáltatóktól bekért referenciákat is megmutatom egy személyes interjú alatt.) Ennél többet nem igazán tudok tenni, legalábbis most így érzem...

miert.png

A legtöbb cégtől választ sem kaptam, értem én, hogy rengetegen pályáznak egy állásra, de könyörgöm egy sablon mailt nem lehet kiküldeni azoknak akikkel még csak felvenni sem akarják a kapcsolatot?!?

Gondolom, most a HR-esek elküldenek a fenébe, hogy én ezt földi halandóként nem érthetem meg és naponta több száz mail érkezik hozzájuk és képtelenség mindenkinek válaszolni. Én nem így látom...

Rengeteg jó program létezik a mailek szelektálására, de néha az az érzésem, hogy outlook-ban dolgoznak és copy-paste-tel küldözgetnek egyenként levelet... (elnézést, ha nem így van, én ezzel találkoztam ezidáig)

Egy szó, mint száz... az internet világában igencsak otthon érzem magam, rengeteg online projektben vettem részt, sikereket és kudarcokat átélve most kiírom magamból az elmúlt fél évet.

Remélem érthetően fogalmazom meg a gondolataimat és megérted majd Kedves Olvasó, hogy miről is beszélek.

Szólj hozzá!

Címkék: állás munkanélküliség önéletrajz motivációs levél

A bejegyzés trackback címe:

https://allasvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr735758758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása