2014.01.17.
21:03

Írta: Állásvadász

MLM... avagy üzletvezető, marketinges, irodavezető, értékesítő... kerestetik

Rengeteg olyan hirdetésbe futottam bele az elmúlt fél évben, amelynek a szövegezése nagyon jó volt, "nagy múlttal rendelkező, fejlődő, piacvezető, érdekes feladatok, versenyképes fizetés"... és még sorolhatnám.

Aztán a visszahívások alkalmával kiderült, hogy ez kőkemény MLM. 

Ma Magyarországon az emberek többségének a multi level marketingről a nyomulós középkorú hölgyek és urak jutnak eszünkbe, akiket képtelenség levakarni, vagy a piramisjátékok, átverések... A termékek sem olyan jók mint, ahogy előadják...(tisztelet a kivételnek).

Screen shot 2014-01-17 at 9.01.13 PM.png

Nem általánosítok, nem akarok senkit megsérteni, csak leírom azt amit én tapasztaltam.

Egy nagyon jól megírt, megfelelő oldalon lévő hirdetésre jelentkeztem. Néhány nap múlva csörgött a telefon. A vonal másik felén egy kellemes hangú férfi elmondta, hogy az önéletrajzom alapján nagyon szimpatikus lettem, a szakmai múltam igen érdekes és szeretne találkozni velem, így időpontot egyeztettünk. 

A hirdetés teljesen anoním volt, így rákérdeztem, hogy milyen cégről van szó. A válasz az volt, hogy elmond mindent ha találkozunk. Kicsit gyanús lett, de mivel nem akartam semmilye lehetőséget kihagyni, így elmentem.

Az úriember nagyon figyelmes volt, érdekes beszélgetést folytattunk, majd végre kinyögte, hogy igen, jól látom valóban MLM-ről van szó. Elmondtam a véleményem az egészről, majd jött az a része a beszélgetésnek, ami olyan volt, mintha megtéríteni akart volna. 

Lényeg a lényeg, amikor látta, hogy nem vagyok "megtéríthető" átváltozott egy beképzelt, bunkóvá és elkezdett fröcsögni, hogy az ilyen emberek miatt tart ott az ország ahol, hiszen dolgozhatnék, de nem akarok. Ennél a pontnál felálltam és köszönés nélkül távoztam.

Egy hónap múlva egy e-mail érkezett az úriembertől, hogy szeretne velem dolgozni abban az esetben, ha képes vagyok az ötleteit megvalósítani. Mondanom sem kell nem lett semmiféle közös munka.

Miért kell egy álláshirdetésben hazudozni vagy miért anoním a legtöbb hirdetés? 

Miért nem lehet leírni, hogy egy MLM cégről van szó és embereket keresnek? Akit érdekel úgyis jelentkezni fog, akit nem, az nem. DE!!! Ha behívnak egy "nem megtéríthető" embert, akkor az miért jó a cégnek? 

Szólj hozzá!

Címkék: munka multi level marketing állás interjú munka nélkül állás hirdetés MLM

A bejegyzés trackback címe:

https://allasvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr295766407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása