2014.01.20.
13:37

Írta: Állásvadász

Ötletlopó munkaadók

Már említettem, hogy marketinges munkákra jelentkezem / jelentkezem - többnyire.

A hirdetők általában önéletrajzot és motivációs levelet kérnek. Ezeket elküldve, jobb esetben vissza jeleznek és vannak, akik kérnek egy rövid marketing tervet. 

Ezzel nincs is semmi baj, mert megértem, hogy látni akarják, mire képes a jelentkező. Az már más kérdés, hogy semmi értelme, hiszen csak a weboldalból tudunk kiindulni, nem ismerjük a célokat, az eddigi tervet...

Én egy általános vázlatot szoktam elküldeni az adott cégre vonatkozóan. Ha tetszik a munkáltatónak, akkor vissza jeleznek, ha nem akkor megint landolt valahol az anyagom.

Velem 2 alkalommal történt meg a következő, mintha a két cég HR-ese ugyanazt a forgatókönyvet olvasta volna...

ID-100220281.jpg

Kép forrása: freedigitalphotos.net

Tehát, önéletrajz, motivációs levél,  kért terv elküldve. Behívnak állásinterjúra. Minden a legnagyobb rendben zajlik, megígérik, hogy 1 héten belül értesítenek.

Eltelik egy hét. Se telefon, se e-mail, se jó, se rossz hír.

Facebookon megnézem a cégeket csupán kíváncsiságból, és mit látok? A tervem alapján kommunikálnak, a megadott példákat egy az egyben bemásolták. Igaz, hogy nem jól csinálták, és nem is úgy gondoltam, ahogy ők megvalósították, de mégis csak az én szövegeimet és ötleteimet látom viszont...

A HR-est felhívtam telefonon aki közölte, hogy cégen belül oldották meg a marketinges munkákat.

Ilyenkor mit tehetek? Semmit. Dühöngök egy ideig, aztán elfelejtem.

Szólj hozzá!

Címkék: önéletrajz állás keresés motivációs levél állás interjú HR ötlet lopás

A bejegyzés trackback címe:

https://allasvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr275771986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása