2014.01.20.
13:08

Írta: Állásvadász

Tökéletesnél is tökéletesebbet...

Olvastál már olyan állás hirdetést aminek a végére leesett az állad, és azt mondtad, hogy márpedig nincs olyan ember aki ennek megfelel?

Én párszor belefutottam ilyen hirdetésekbe.

Nem is értem, hogy az, aki összeállítja a hirdetés szövegét, milyen embert is képzel el az adott munkára. Minimum 4 nyelv középfokon, 3 diploma, több év gyakorlat...biztosan létezik ilyen ember, de ő nem megy el dolgozni egy multihoz, kicsit magasabb fizetésért mint a minimálbér.

Az a legnagyobb probléma a munkaadókkal, hogy egy emberre akarják ráterhelni 2-3 ember munkáját. Megértem, hogy egy fő után kevesebb járulékot kell fizetni, mint három fő után, DE ha megtalálják azt, aki alkalmasnak tűnik a munkára és hajlandó is 3 ember munkáját elvégezni, akkor nehogy már minimálbérrel akarják felvenni?!?!

Nem egyszer futottam már bele, ilyen hirdetésbe, sőt behívtak interjúra is, amikor fevázoltam, hogy bizony a feladatok nem egy pozíciót fednek le, hanem minimum hármat, akkor még a HR-es volt felháborodva és azt mondta, hogy még 20-an várnak erre a pozícióra, ha én nem tudom megcsinálni, biztos lesz olyan aki igen.

A hangsúly a "nem tudom megcsinálni" szavakon volt. De igen, megtudom csinálni csak minimálbérért nem akarom. Nagy különbség. 

Szólj hozzá!

Címkék: hirdetés munka állás állás keresés munkanélkül munkanélküli állás interjú HR

A bejegyzés trackback címe:

https://allasvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr655771861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása